"At formidle viden(skab), så det fornøjer og gør klog".
Det var drømmen, da jeg som nyudklækket journalist og halvfærdig cand.scient. stod på tærskelen til en karriere i starten af 1980'erne.
Drømmen fik næring hos en af datidens førende teknologiske virksomheder. Men både i dette og senere jobs som kommunikationsrådgiver hos strategisk stærke kommunikationsbureauer lærte jeg, at formidling uden formål hører til i underholdningsbranchen.
Underholdning er fint nok, men er ikke dét, seriøse forskere og virksomheder ønsker at bruge alt for meget energi og tid på...
Hos Sciencejournalist.dk får du formidlet vanskeligt teknisk eller videnskabeligt stof på en måde, så modtageren forstår og glædes. Men det kombineres med adskillige års erfaring med at udarbejde og føre kommunikationsstrategier ud i livet.
Når du ved præcis, hvem du skal kommunikere med, hvordan og hvornår samt ikke mindst hvorfor, får du udbytte - bedre omdømme, salg, indtjening, forståelse, nye bevillinger - af din investering. Derfor følges inspiration og indsigt af indtjening - for dig!