Medier er en lettere måde at sige "kommunikationsplatforme" på.
Den bedste måde at kommunikere (opnå noget :-)) på er naturligvis at forklare sagens sammenhæng ansigt til ansigt. Det er jo desværre ikke muligt ret tit, og derfor er vi afhængige af medier, når vi ønsker at kommunikere.
Ingen medier er fuldkomne. Noget af budskabet går altid tabt, men hos Sciencejournalist.dk har vi naturligvis erfaring i at finde lige netop de medier, der bedst og mest præcist rammer dine målgrupper. Jeg er selv specialist i at kommunikere på skrift - fx via fagblade, aviser, hjemmesidetekster, kundemagasiner, nyhedsbreve, tekster på sociale medier m.m.
Nære samarbejdspartnere hjælper, når der skal lyd, billeder eller film på, ligesom fagfolk også er bedst til at håndtere grafik, layout og it, der skal understøtte din kommunikation.
Eksempelvis arbejder jeg tæt sammen med
freelancejournalisten.dk, Jonas Vestfalen om hjemmesider og andet. Her ved siden af kan du se, hvad han skriver om det CMS, vi begge bruger.